22. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2019. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

17 оферти за 54 км от Видин - Ружинци

13.08.2019

17 оферти за 54 км от Видин - Ружинци

Отворени са офертите в обществената поръчка за проектиране и строителство при модернизацията на 54,3 км от път I-1 (E-79) Видин - Ботевград, в участъка от Видин до Ружинци.

Индикативната стойност на строително-монтажните работи в целия участък е близо 460 млн. лв. без ДДС. Проектът ще се реализира със средства от републиканския бюджет.
Обществената поръчка за проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи за участъка от Видин до Ружинци е в 3 обособени позиции.
Първата е отсечката от Видин до пътен възел „Макреш“ с обща дължина 29,643 км. Индикативната стойност за изпълнение на строително-монтажните работи е 250 750 157 лв. без ДДС, но тя не е пределна. Срокът за изпълнение е 30 месеца.
За този участък са отворени 4 оферти. Те са на:
• „Северозапад лот 1“ ДЗЗД, в което са: „Нивел строй“ ЕООД, „ПСТ Груп“ ЕАД, „Пътинженеринг – М“ АД, „ПСТ Видин“ЕООД и „ПСТ София“ ЕООД;
• ДЗЗД „Видин-Макреш“, с участници: „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД и „Главболгарстрой Интернешънал“ АД;
• ДЗЗД „АПП ВИДИН – БОТЕВГРАД“, с участници: „ГРОМА ХОЛД“ ЕООД и „ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА“ АД;
• „ТРЕЙС ГРУП ХОЛД“ АД.

Трасето в тази отсечка ще преминава по съществуващия обходен път на Видин, който ще бъде реконструиран и разширен с две ленти за движение в посока, т. е. ще бъде осигурен пътен габарит Г20. След км 8+870 пътят ще бъде изграден по изцяло нов терен извън съществуващия път І-1 с габарит на автомагистрала Г28, включващ две ленти за движение в посока, аварийна лента, банкети и разделителна ивица.
В обособена позиция №2 е участъкът от разклона за Макреш, при бъдещия пътен възел „Макреш“, до с. Бела, при пътен възел „Бела“ (от км 33+400 до км 47+000). Общата дължина на този участък е 13,6 км, а индикативната му стойност - 115 042 400 лв. без ДДС, но тя не е пределна. Срокът за изпълнение е 24 месеца.
За този участък са отворени 7 оферти. Те са на:
• Обединение „Геопът Видин Ружинци“ ДЗЗД, с участници: „ПЪТСТРОЙ – 92“ АД и ГЕОСТРОЙ“ АД;
• ДЗЗД „Роуд Груп“, в което са: „ДЖИ ПИ ГРУП“ АД, „БГ ЛЕНД КО“ АД и КОПЕКС И КО“ ЕООД;
• „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД;
• „СЕВЕРОЗАПАД ЛОТ 2“ ДЗЗД, с участници: „ПСТ ГРУП“ ЕАД, „Пътинженеринг – М“ АД, „ПСТ – Видин“ ЕООД и „ПСТ София“ ЕООД;
• ДЗЗД „АПП ВИДИН – БОТЕВГРАД“, с участници: „ГРОМА ХОЛД“ ЕООД и „ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА“ АД;
• ДЗЗД АМ „МАКРЕШ БЕЛА“, в което са: „АВТОМАГИСТРАЛИ ХЕМУС“ АД, „ОБРЕС АСФАЛТАТГЕС ТАРРАКО“ СА и „ЕМЕ и ХОТА ГРУАС“ СА;
• „ТРЕЙС ГРУП ХОЛД“ АД.

Тази отсечка от пътя е извън обхвата на съществуващия път I-1 и преминава по ново трасе, с габарит на автомагистрала Г28, включващ две ленти за движение в посока, аварийна лента, банкети и разделителна ивица, като в определени участъци с по-големи наклони е предвидено изграждането и на лента за бавно движещи се товарни автомобили.
В обособена позиция №3 е отсечката от с. Бела до Ружинци (от км 47+000 до км 58+128). Общата й дължина е 11,128 км. Прогнозната стойност за изпълнение на строително-монтажните работи е 94 135 800 лв. без ДДС, но тя не е пределна. Срокът за изпълнение е 24 месеца.
За този участък са отворени 6 оферти. Те са на:
• „ИНЖСТРОЙИНЖИНЕРИНГ“ ЕООД;
• ДЗЗД „Бела - Ружинци“, в което са: „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД и „Главболгарстрой Интернешънал“ АД;
• „Северозапад Лот 3“ ДЗЗД, в което участват: „ПСТ ГРУП“ ЕАД, „Пътинженеринг – М“ АД, „ПСТ – Видин“ ЕООД и „ПСТ София“ ЕООД;
• ДЗЗД „АПП ВИДИН – БОТЕВГРАД“, с участници: „ГРОМА ХОЛД“ ЕООД и „ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА“ АД;
• Обединение „ГЕО ПЪТ КАРО БИЛД“, в което участват: „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Каро Трейдинг“ ООД и „Евробилд“ ООД;
• „ТРЕЙС ГРУП ХОЛД“ АД.

Отсечката между с. Бела и Ружинци ще бъде изградена с габарит на автомагистрала Г28, включващ две ленти за движение в посока, аварийна лента, банкети и разделителна ивица, като в определени участъци с по-големи наклони е предвидено изграждането и на лента за бавно движещи се товарни автомобили.
Строителството на направлението Видин - Ботевград /167 км/ ще започне от едни от най-сложните отсечки Мездра - Ботевград /33 км/ и Видин - Ружинци /54,3 км/, което е повече от половината трасе на скоростния път. За да върви работата по-бързо строителството на пътя между Мездра и Ботевград е разделено на два участъка - лот 1 /19,3 км/ и лот 2 /13,4 км/. За лот 2 има избран изпълнител и предстои подписването на договора. Тръжната комисия по избора на изпълнител на лот 1 продължава работата си и предстои отварянето на ценовите предложения.
Както и тръжната процедура за избор на изпълнители на 33 км от път I-1 между Мездра и Ботевград, така и за участъка от Видин до Ружинци ще се приложи нова схема на плащане, която предвижда цялата стойност на договора да се разплати на изпълнителя след приключване на строителните дейности. Целта е бъдещите изпълнители на направлението Видин - Ботевград да работят максимално мобилизирано и да завършат обекта качествено и в кратък срок.
Плановете на управляващите са да включат изграждането на пътя Видин – Ботевград в следващата оперативна програма за транспорт. Това ще стане ясно при нейното обсъждане.

<< Обратно към новините