22. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2019. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

DHL с нова опция фиксиран ден за доставка на LTL товари

14.09.2018

DHL с нова опция фиксиран ден за доставка на LTL товари

DHL Freight, един от водещите доставчици на сухопътни транспортни услуги, предлага на клиентите си в Европа допълнителна услуга, наречена Фиксиран ден за доставка (Fixed Delivery Day/FDD).

[✕]

Новата опция позволява на клиентите да определят деня за доставка на техния товар до 5 работни дни извън редовното транзитно време. Това дава допълнителна гъвкавост и прецизност при планиране на производствените процеси и веригата на доставки. Услугата е достъпна в Европа чрез мрежата на DHL Freight EuroConnect. 

"С новия избор за фиксиран ден за доставка ние персонализираме транзита и времената на доставка съгласно нуждите на нашите клиенти", обясни Уве Бринкс, главен изпълнителен директор на DHL Freight. "Времето е всичко, когато става въпрос за планиране и управление на веригата на доставки и производствените процеси. По този начин клиентите ни ще получат стоката си в точния момент, когато се нуждаят от нея", добави той.

FDD опцията усъвършенства продукта Freight EuroConnect, предлаган от DHL Freight за палетизирани и непалетизирани LTL (Less than truckload) пратки. С над 2 000 групажни линии на ден в мрежата си, DHL Freight осигурява сервиз между основните търговски точки в Европа за превоз на товари до 2,5 т.

Поръчките могат да се заявяват online или по телефона, а прозрачна система позволява проследяване на товара от пикирането до финалната доставка. След като пратката се вземе от производствената или складова база на клиента, може да се съхранява до 5 работни дни в мрежата на DHL Freight, така че да бъде доставена на време в определения ден.

В Германия и Швеция клиентите с вътрешни пратки могат да определят и часови диапазон за доставка (преди 10 ч. на обед или 12 ч. на обяд).            

"Тази новост към портфолиото е част от стратегията ни Freight 2020, целяща постоянно подобряване на сервиза, предоставян на нашите клиенти", допълни Бринкс.

<< Обратно към новините