22. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2019. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

Български пощи с нова услуга за е-търговия

06.08.2018

Български пощи с нова услуга за е-търговия

Държавната компания Български пощи ЕАД въвежда нова услуга за приемане, пренасяне и предаване пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж.

[✕]

Получателите ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в ПС.
Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на град София, като до няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места в страната. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на „Български пощи“ ЕАД.
Електронната търговия ще продължи да генерира ръст на пратките, поради което Български пощи разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини.
Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на държавното пощенско дружество в София, за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на он-лайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки.

<< Обратно към новините