21. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2018. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2018 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

13% ръст в оборота на GEFCO България

07.06.2018

13% ръст в оборота на GEFCO България
Жером Шевроле

Оборотът на GEFCO България за изминалата година е 22,7 млн. евро, което представлява 13% увеличение в сравнение с 2016 г.

[✕]

"Не сме очаквали, че ще имаме такъв успех в България. Той се дължи единствено на служителите на компанията", коментира по време на представянето на резултатите Жером Шевроле, регионален мениджър за Балканите и генерален мениджър на GEFCO България и Румъния.

Така дъщерното дружество на Групата GEFCO се изкачва до 5-та позиция на българския логистичен пазар.

Портфолиото на компанията включва над 640 клиенти. Служителите на GEFCO България, която оперира в страната вече 7 години, са над 90, като през последната година екипът значително се е увеличил. "Стратегията на GEFCO е да растем заедно със средата. Вярваме, че това ще се случи и в България", посочи Шевроле.

44% от дейността на GEFCO България е свързана с логистика на готови автомобили (FVL), следвана от сухопътните превози - 30%. При тях е отчетен най-голям ръст в оборота, като очакванията са и през 2018 г. тази тенденция да продължи.

Съществен дял в оборота имат въздушния и морския транспорт, както и митническите услуги.

През 2017 г. са превозени над 40 000 готови автомобила, подписани са дългосрочни договори с някои от най-големите производители в бранша, независимо в кои точки на света са базирани.

Жером Шевроле коментира и новите регулации, наложени от пакета Мобилност. По думите му с новото законодателство ще настъпят и промени в цените на услугите. "Ние се занимаваме с бизнес, а не с политика, така че трябва да адаптираме дейността си към новите изисквания. Това са ограничения, които са еднакви за всички конкуренти, така че успехът ще принадлежи на най-добре справилите се с промените", заяви регионалният мениджър.  

Крум Дончев
Крум Дончев

Решение за елиминиране на "празните" километри

Крум Дончев, мениджър Продажби и маркетинг на GEFCO България, представи добри практики, чрез прилагането на които са се решили сериозни проблеми с обемите и навременните доставки към  вносители и дилъри на автомобили. Комбинирането на логистичните потоци в една транспортна схема е улеснило минимизирането на т.нар. "празни километри", като се е осигурил 100% транспортен капацитет и конкурентни цени за клиентите.


Толга Оран
Толга Оран

Partners, unlimited

Мениджмънтът на логистичната компания представи и нова стратегия за бизнес развитие. GEFCO добавя нов елемент в корпоративното си лого, а именно “Партньори без граници“ (Partners, unlimited). Той отразява амбиция за засилване на сътрудничеството с партньорите и клиентите  като придава по-голяма стойност на веригата за доставки", отбеляза Толга Оран, директор Продажби и маркетинг в GEFCO Централна Европа - Балканите и Близкия Изток.

Той посочи, че компанията преминава през процес на трансформация и представи нов проект, иницииран от топ мениджмънта на Групата, в който са участвали над 12 хиляди души. Той очертава нов бизнес подход, наречен Неограничена близост (Infinite Proximity).

<< Обратно към новините