21. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2018. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2018 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

e-commerce в България се развива, куриерите изостават

15.05.2018

e-commerce в България се развива, куриерите изостават

Българският пазар на електронна търговия (e-commerce) е малък. Заема едва 3-5% от общия обем сделки. Но очакванията са той да расте с бързи темпове, като до 2023 г. той ще се удвои, т.е. ще достигне нива от 6 до 10% от общата търговия.

[✕]

Това прогнозира Любомир Чолаков, управляващ директор на Isobar Commerce Bulgaria, част от групата на Dentsu Aegis Network. Той бе един от лекторите на провелия се в София международен e-commerce конгрес, организиран от Events Bakery.

По думите му основният стремеж основните играчи на глобалния пазар е чрез иновации да се предоставят на клиента условия за т.нар. неусетно пазаруване.

Нова тенденция е "гласът" да доминира в организирането на деня, тоест всички поръчки на продукти или услуги да се извършват чрез говор и съответния app. Мениджърът от Isobar говори за voice first устройствата (дигитален асистент, продукт на Amazon), чийто продажби вече са надминали 100 милиона бройки в света, за умния спийкър Amazon Echo, за домашния асистент Google Home и други устройства, променящи ежедневието и веригата на доставки.

На фона на впечатляващите иновации в света на доставките и клиентското изживяване, Чолаков коментира в интервю за списание Логистика и българските реалности. По думите му трябва да се очаква много повече от логистичните компании у нас по отношение часовите слотове и начините на доставка. Все още на пазара няма разнообразие от решения (с някои изключения) за получаване на пратки, които да удовлетворяват до голяма степен нуждите на потребителите.

Подробности четете в бр.5 на списание Логистика.

Компанията Isobar е сред водещите доставчици на софтуер за електронна търговия, улесняващ вземането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства. Офисът в София е най-големият за eCommera в глобален мащаб със своите над 170 високопрофилирани специалисти, отговарящи за разработването и тестването на решения за клиенти като Adidas, Clarins, ASDA Direct, TM Lewin, House of Fraser.

<< Обратно към новините