Чатботът Кала предлага свободни работни места в Кауфланд

17.11.2022

Чатботът Кала предлага свободни работни места в Кауфланд

Кандидатстването за работа в Kaufland България вече е по-лесно, по-бързо и по-интуитивно с помощта на чатботът Кала.

Той може да бъде намерен на интерактивните клиентски табла, разположени на гише „Информация“ във всеки един от 63-те хипермаркета на веригата. Чрез него, всички желаещи да станат част от екипа на най-големия ритейлър у нас могат сами да разгледат свободните позиции в конкретния филиал, регион или в цялата страна и да кандидатстват веднага, при това изцяло дигитално.

Въвеждането на чатбота е поредната стъпка на Kaufland България в посока дигитализация на процеса по подбор. Веригата инвестира в нововъведения, които да улеснят бъдещите служители – в създаване и публикуване на обяви за работа и при кандидатстване. Голям процент от дейностите в самия процес по подбор преминават онлайн – включително попълване на въпросници за предварителен подбор, видео и телефонни интервюта. Обратната връзка, както и последваща оценка като част от екипа на компанията, също са дигитализирани за позициите, за които това е възможно.

Иновацията Кала е част от стратегията на Kaufland България за въвеждане на съвременни технологии в сферата на човешките ресурси. Тя заработи успешно на кариерната страница на компанията през август и от тогава помага на всички кандидати с предоставянето на полезна информация и отговори на въпроси, свързани с професионалните възможности в търговската верига. Към днешна дата чатботът е отговорил на стотици запитвания, а част от тях са намерили подходящи свободни позиции за кандидатстване.

<< Обратно към новините