Нов изпълнителен директор на Shell България

21.12.2021

Нов изпълнителен директор на Shell България

Ваня Иванчева поема поста изпълнителен директор на Shell България от 1 януари 2022 г.

Тя е част от компанията над 20 години, а освен новата ръководна функция, която ще заема, остава и на досегашната си роля – старши финансов съветник в Shell за Централна и Източна Европа.

Кариерата на Ваня Иванчева в Shell България започва през 1997 г. като през годините тя заема различни роли в отдел „Счетоводна отчетност“ и „Финансов анализ Търговски обекти“ за България. От 2007 г. тя поема различни регионални позиции в ЦИЕ в областта на оценка на инвестиционните проекти на Shell, планиране и контрол на представянето на бизнеса, стандартизация и трансформация на Финанси в региона. От 2015 г. Ваня Иванчева е член на ръководния екип на Shell България, а към момента ръководи и успешен екип от финансови анализатори от страните в Централна и Източна Европа.

„Изключително горда и щастлива съм да поема поста изпълнителен директор на Shell България. Безспорно освен признание, това е и огромна отговорност и вярвам, че заедно с отдадения екип на компанията ще успея да надградя успехите, постигнати досега, така че Shell да продължи да бъде лидер у нас и символ на доверие и качество“ – коментира г-жа Иванчева.

Ваня Иванчева поема поста от Камелия Славейкова, която изключително успешно ръководи бизнеса на компанията у нас през последните 13 години. За този период тя успя да разшири портфолиото от бизнеси на компанията в страната и да засили позициите на България в Групата Shell, да постигне отлична репутация на компанията и да я утвърди като лидер на мнение в индустрията и ключов играч по важни за страната ни и енергийния сектор теми. и мениджър корпоративни отношения в компаниятаКамелия Славейкова остава председател на борда на директорите на Shell България и ще продължи активно да работи за нейното успешно развитие у нас.

Shell е на българския пазар от 30 години, като е една от водещите компании в бизнеса с търговия с петролни продукти със своите над 100 обекта. През този период компанията въведе и утвърди високотехнологичните горива Shell V-Power, услугата euroShell Card за отложено плащане и ефективно администриране на автопарка на бизнес клиентите, както и програмата за лоялност ClubSmart. Всеки месец в търговските комплекси Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти.

<< Обратно към новините