Гопет Транс създава Балкански групажен коридор

20.05.2021

Гопет Транс създава Балкански групажен коридор
Милен Барабунов

LTL пратките се характеризират с по-малък обем и тегло и се групират в различни товарителни единици, заемащи обем, по-малък от целия обем на камиона (FTL).

Гопет Транс обяви ръст от 30% на приходите си от групажни услуги (LTL доставки) по линията София–Атина за 2020 г. спрямо 2019 г.
„За разлика от комплектните товари (Full Truck Load, FTL), търсенето на доставки на частични товари (Less than Truck Load) отбелязва значителен ръст през последната година, а важен фактор за тази тенденция са променените бизнес условия в резултат на световната пандемия“, отбеляза Милен Барабунов, мениджър „Транспорт” за България и Гърция в Гопет Транс.

Пандемичната криза реално кара дори големите производители да започнат активно да предлагат своите продукти директно на крайните клиенти и да работят освен на B2B, така и на B2C пазара. Като важен фактор за ръста на LTL доставките Барабунов определя силното развитие на онлайн търговията и масовото навлизане на бизнеса на B2C пазара, благодарение на онлайн платформите за продажби. От друга страна, изпълнението на по-малки поръчки, в съчетание с факта, че редица компании не разполагат с големи складови площи, увеличава значително търсенето и използването на услуги за групажен транспорт. Гопет Транс извършва LTL доставки във всяка точка на България, като предлага и фиксирана цена, която не зависи от времето на доставката. Услугата се предлага също за Гърция и Румъния по линията София–Атина и София–Букурещ.

„Групажната линия София–Атина до наш склад стартира през 2014 г. От близо година Гопет Транс развива активно и групажната линия София–Букурещ, като целта е към нея да се приложи добрият опит, натрупан от гръцката линия. Компанията предвижда да обедини всичките си транспортни коридори на Балканите, създавайки по този начин свой Балкански групажен коридор. Идеята ни е да обединим нашите групажни коридори на Балканите, които впоследствие да бъдат свързани с наличните ни линии в Западна Европа – между България и Италия, както и между Германия, Бенелюкс и България. Предстои също така стартиране на групажни линии с Турция, Сърбия и други балкански дестинации. Съдейки по ръста на пратките, смятаме, че след разширяване на мрежата на Балканите, можем да постигнем значителен ръст в LTL доставките не само като обем, но и като приходи“, коментира Милен Барабунов.
Всички пратки за и от Европа минават през логистичния склад на Гопет Транс в София.

 

 

<< Обратно към новините