Кои са предизвикателства при доставките в последната миля

18.05.2021

Кои са предизвикателства при доставките в последната миля

С нарастващото търсене на електронна търговия, компаниите все повече се фокусират върху „последната миля“ в логистиката.


 

Над 50% от логистичните доставчици ще се съсредоточат върху автоматизацията, за да отговорят на нарастващите обеми, според доклада „State of Last Mile Logistics“, изготвен от облачната платформа Bringg. Повече от 60% от анкетираните посочват, че са наблюдавали повишено търсене на доставките в последната миля, но отбелязват, че липсата на видимост, автоматизация и иновативни технологии ги „стопират“. 41% съобщават, че най-голямото им предизвикателство за мащабиране на операциите от последната миля са остарелите бизнес процеси и ръчните операции, докато други 36% посочват остарелите технологии.

53% от анкетираните посочват, че техните спедитори използват или са поискали инструменти за видимост в реално време за крайни клиенти, но само 18% от доставчиците разполагат с тях. 54% от логистичните доставчици са фокусирани върху добавяне на автоматизация за подобряване на обслужването на клиентите, а 41% вече са внедрили.

64% посочват, че планират да предложат нови услуги и имат планове за разрастване на бизнеса чрез операции от последната миля тази година. 43% казват, че интелигентните и лесни интеграции, които позволяват множество модели за доставка, са технологиите, които най-много ще им помогнат в развитието.

В проучването са взели участие 200 лидери от логистичния сектор, които работят за компании с 200 - 50 000 служители в осем държави в Северна Америка и Западна Европа.

<< Обратно към новините