Как COVID-19 въздейства на стратегиите за опаковане

20.08.2020

Как COVID-19 въздейства на стратегиите за опаковане

Управлението на складовите наличности и ръстът на онлайн тъговита са сред най-големите предизвикателства във веригата на доставки, според ново проучване.

Нов доклад показва, че въздействието на COVID-19 е повлияло дори на бъдещите бизнес стратегии за опаковки. 50% от взелите участи в изследването на базирания във Великобритания производител и дистрибутор на опаковки Duo посочват, че бъдещите им бизнес стратегии за опаковане ще бъдат повлияни от ръста на онлайн пазаруването. Проучването е проведено сред над 100 водещи търговци на дребно.

През 2020 г. физическите магазини трябваше да преминат към електронната търговия, докато на онлайн търговците им се наложи да се справят с увеличения трафик, който в някои случаи надвиши търсенето, което се наблюдава само в рамките на Черния петък. Очаква се това търсене да се увеличи още повече, тъй като голям процент от ритейлъри разработват своите e-commerce стратегии, за да се справят с последиците от евентуално ново затваряне на физическите магазини.

Тази стъпки доведоха до редица предизвикателства във веригите на доставки за ритейлърите. 24% от анкетираните посочват „управлението на складовите наличности“ и „ръста на онлайн тъговита“ като най-големите предизвикателства във веригата на доставки, в резултат на Covid -19.

40% от потребителите в световен мащаб сега възприемат по-положително пластмасовите опаковки, в резултат на пандемията, според изследване на компанията за пазарни проучвания FMCG Gurus.

Изследването на Duo за бъдещето на опаковката установи, че 45% от компаниите смятат, че „типът опаковъчен материал“ е най-важният фактор, влияещ върху стратегиите за опаковане днес.  40% от компаниите също вярват, че увеличеното търсене от потребителите на по-устойчиви опаковъчни материали ще има най-голямо влияние върху техните стратегии за опаковане. 53% от анкетираните смятат, че „намаляването на въздействието върху околната среда“ остава най-важният фактор, определящ стратегиите за опаковане през следващите 10 години.

<< Обратно към новините