Компаниите изостават с e-търговията

15.07.2019

Компаниите изостават с e-търговията

Голяма част от компаниите не са успели напълно да приложат стратегиите за електронна търговия, независимо от това, че признават тяхното значение.

Това сочи доклад на DHL Supply Chain за развитието на веригите на доставки при електронната търговия. В проучването са взели участие 900 ръководни кадри от цял свят в различни сектори. 70% от анкетираните са определили електронната търговия като „много важна“ или „изключително важна“ за техните компании по отношение на обема на продажби и приходите. Въпреки това 70% от B2C и 60% от В2В компаниите все още продължават да работят по пълното прилагането на тяхната e-commerce стратегия. Веригите на доставки трябва да следват новите бизнес модели, очакванията за услуги и технологичните нужди, за да привлекат нови и да задържат съществуващите клиенти, се посочва още в доклада.

<< Обратно към новините