Награда за клиентско обслужване за Български пощи

05.04.2019

Награда за клиентско обслужване за Български пощи

Български пощи ЕАД получи награда за клиентско обслужване за 2018 г. от структура на Всемирния пощенски съюз - EMS Кооператива.

Призът се присъжда за високо качество на обслужване от кол-центъра при предоставянето на международната куриерска услуга EMS. Наградата беше връчена на Емилия Фачева, заместник изпълнителен директор и член на Съвета на директорите на „Български пощи“ ЕАД, от Бишар Хюсеин, генерален секретар на Всемирния пощенски съюз (ВПС), и Патрик Рихон, Председател на Съвета на директорите на EMS Кооператива, по време на официална церемония в Международното бюро на организацията в Берн, Швейцария.
Церемонията съвпадна с официалните чествания по случай 20-та годишнина от създаването на EMS Кооператива. Той е създаден през 1999 г. от Съвета по пощенска експлоатация на ВПС с цел да насърчи сътрудничеството между пощенските оператори за предоставяне на висококачествена международна куриерска услуга. В EMS Кооператива членуват повече от 170 оператора.

<< Обратно към новините