DHL разкрива кои са тенденциите в модната индустрия

01.01.2019

DHL разкрива кои са тенденциите в модната индустрия

От много години DHL е в тясно партньорство с модната индустрия. В допълнение към предоставянето на логистични услуги за редица събития в бранша, компанията си сътрудничи със значими фешън асоциации и подкрепя конкурси за многообещаващи дизайнери.

Най-новото проучване на DHL разкрива картина на актуалните тенденции и очаквания на потребителите. Около 6 000 души от Обединеното кралство, САЩ, Италия, Австраия и Япония са участвали в изследването, като са отговаряли на въпроси, свързани с техните потребителски навици и мотивацията за техните покупки. Като дългогодишен логистичен партньор на дизайнери, събития и брандове, DHL инициира проучването, за да обърне внимание на важността на гладко функциониращата глобална мрежа, прецизността, надеждността и бързината в модната индустрия.

„DHL поръча това изследване, за да придобие детайлна представа за настоящите модни тенденции и да посочи техните измерения в света на логистиката. Двете индустрии оперират в глобални мрежи и са креативни, точни и бързи“, заяви Arjan Sissing от SVP Group Brand Marketing.

Изводите от проучването показват, че потребителите в UK оценяват изключително високо т.нар. етично производство, докато жените в Япония обръщат особено внимание на качеството на продуктите. 15% от всички участници в анкетата четат етикета, за да видят къде е произведен артикулът, като в Италия този процент е най-висок – 41 на сто.

И още – клиентите искат да знаят как транспортирането на продуктите влияе на околната среда. ¼ от запитаните заявяват, че създадените в справедливи условия на труд стоки са приоритетни за тях. Експерти, сред които и британският моден журналист Карън Кей, подчертават, че има тенденция за повишаване вниманието на потребителите към това как призводството и транспорта на закупените от тях артикули въздействат върху околната среда. Най-вече младите обръщат  внимание и на това какви са социалните аспекти, касаещи създаването на модни продукти.

От 2008 г. насам DHL партнира с много издания на Седмица на модата (fashion weeks ) и предлага персонализирани услуги, благодарение на които уникалните колекции на дизайнерите се доставят бързо и надеждно до модните събития. Наскоро DHL осигури логистична подкрепа за Седмиците на модата в Лондон и Копенхаген, за Amazon Fashion Week в Токио и Mercedes-Benz Fashion Weeks в Сидни и Москва.

DHL работи също и с водещи световни браншови асоциации, сред които Council of Fashion Designers of America (CFDA), British Fashion Council (BFC), Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI), Japan Fashion Week Organization (JFW Organization) и Artefact Agency в Русия.

През октомври 2017 г. DHL и CFDA публикуваха съвместно доклад, озаглавен „Верига на доставки, насочена към човека“ (The Human-Centered Supply Chain), в който проучват бизнес моделите на бъдещата модна  индустрия. Той анализира и очертава решения за основни предизвикателства в тази сфера. На база изводите от проучването бе създадена и т.нар. Designer’s Playbook, книга, която помага на дизайнери да стартират успешно свой бизнес. В допълнение DHL насърчава начинаещи дизайнери с кръжоци и конкурси, включващи менторство в областта на транспорта и логистиката, благодарение на което дизайнери могат да стъпят и на международните пазари. DHL работи и с различни утвърдени дизайнери, включително лейбъла VETEMENTS, който посвети на DHL отделна модна линия като част от колекцията си Пролет/Лято 2018.

Логистичната компания запознава широката аудитория с актуалните модни въпроси и партньорства и чрез социалните мрежи Facebook, Twitter и Instagram. DHL Fashion – фейсбук страницата на компанията, има около 200 000 последователя.

Десетилетия опит в логистиката на модни изделия

Като водещ логистичен партньор за модната, бижутерийната и лафстайл индустрията, DHL разполага с дългогодишна експертиза в тази сфера. Компанията осигурява широка гама специализирани логистични решения, включително за електронна търговия, доставка до бутици и шопинг центрове, или цялостно складово обслужване и услуги с добавена стойност в специализирани дистрибуционни центрове за модни артикули. Услугите на DHL са предназначени не само за големите модни компании и утвърдени дизайнери, но и за талантливи и амбициозни начинаещи професионалисти. DHL ги подкрепя в утвърждаването на собствената им идентичност във модната индустрия с гъвкави логистични решения, чрез които техните творения достигат до подиумите на големите събития или до бутици в цял свят.

<< Обратно към новините