Обновен логистичен център поема доставки за българския eMAG Black Friday

16.11.2022

Обновен логистичен център поема доставки за българския eMAG Black Friday

„Складът на бъдещето” разполага с 1500 служители, 10 км транспортна лента, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час.

eMAG Black Friday, дългоочакваното шопинг събитие на годината, ще се проведе на 18 ноември 2022 г.
Онлайн търговецът анонсира и откриването на обновен „склад на бъдещето“. Логистичният център на eMAG е оборудван с иновативни роботи и се намира близо до Букурещ – в Джойта, Румъния.

„Тази година за пръв път ще доставяме от усъвършенствания ни с иновации логистичен център, оборудван с най-съвременни технологии, които ни позволяват да бъдем още по-ефективни и продуктивни. Подготвили сме се на всички нива – оферти, услуги, технологии, разнообразни методи за плащане и доставка ” казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Обновеният логистичен център на eMAG е оборудван със смарт рафтове и модерни роботи. Инвестицията в технологични иновации за логистичния хъб възлиза на 43 милиона евро. „Складът на бъдещето” има 1500 служители, 10 км транспортна лента, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час, което увеличава над 4 пъти капацитета за обработване на поръчки.

Логистичният център е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална организация за своите поръчки, включваща и над 3000 точки за получаването им (куриерски офиси, клоновете на Български пощи и автоматизираните денонощни пощенски станции easybox). Кампанията се обезпечава и с 4,3 милиона евро допълнителни инвестиции в технологии – сървъри, хостинг, облачни услуги и други.

Тази година очакванията са насочени към продължаващо увеличаване на картовите плащания

На Black Friday 2021 на eMAG.bg бяха регистрирани поръчки на 382 хил. броя продукти на обща стойност 55,9 млн. лв. Над 74% от посещенията на платформата бяха направени през мобилни устройства, а потребителите добавяха в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо 2020 г.).

<< Обратно към новините