Постоянното развитие се корени дълбоко в ДНК на Raben

20.11.2020

Постоянното развитие се корени дълбоко в ДНК на Raben

Николай Стоянов: Raben Group е създадена като семеен бизнес, отнасяме се към своите клиенти и служители като към членове на семейството.


За 1 година достигнахме до нови клиенти и партньори, създадохме нови международни връзки и постигнахме качествени резултати. Така накратко определя първата годишнина от присъствието на Raben Group на българския пазар Николай Стоянов, управляващ директор на Рабен Логистикс България.

В началото на ноември 2019 г. Групата откри първия си офис в София и днес Рабен Логистикс България съвместно със своите партньори оперира в мрежа от 8 депа, разположени в София, Пловдив, Стара Загора, Ямбол, Бургас, Варна, Русе и Велико Търново.

„Такива ефективни връзки са гаранция за 24-часови доставки в цялата страна. Освен това в София, Стара Загора и Русе предлагаме услуги по договорна логистика. Развихме и своята бизнес дейност в областта на международното разпространение чрез разширяване на международните редовни връзки с държави като Полша, Унгария, Чехия и Словакия (4 пъти седмично), Румъния (3 пъти седмично) и балтийските републики Литва, Латвия и Естония, Германия, Италия (2 пъти седмично). Компанията непрекъснато подобрява своята платформа myRaben.com, която събира цялата информация за сътрудничеството с логистичния оператор на едно място, спестявайки времето на клиентите, необходимо за нейното намиране. Такива внедрени решения като ETA (Estimated Time of Arrival) и PCD (Picture Confirming Delivery) са най-добрият пример, че компанията се насочва към модерна, безхартийна и цифрова логистика. Постоянното подобрение се корени дълбоко в ДНК на Raben Group. През тези 12 месеца успяхме да представим най-доброто от Raben на хиляди клиенти, както и на партньорите B2B от спедиторски и транспортни компании. – А какви цели залагате за бъдещето? – Компанията винаги търси повече, следователно целите ни за бъдещето са много амбициозни. Raben Logistics България планира да развие своите международни връзки с други страни, в които Raben Group работи, като балтийските държави, Унгария, Чехия и Словакия на по-виско ниво с по-голяма честота. Компанията ще се съсредоточи и върху развитието на вътрешната мрежа, върховите услуги, както и оптимизацията и дигитализацията на процесите. Българската компания се стреми да се фокусира върху обслужването на клиенти от автомобилната, химическата, текстилната и хранително-вкусовата промишленост“, казва мениджърът в интервю за сп. Логистика.

Цялото интервю с Николай Стоянов можете да прочетете тук - в дигиталното издание на Логистика.

<< Обратно към новините