карго-партнер разширява жп сервиза си Китай-Европа

21.05.2020

карго-партнер разширява жп сервиза си Китай-Европа

В момента карго-партнер фокусира усилията в развитието на жп сервиза си между Китай и Европа.


Тази връзка не е ново решение за компанията и работи добре от няколко години за Централна и Източна Европа. Основните предимства на жп транспорта са краткото транзитно време спрямо морския транспорт и по-ниските разходи спрямо въздушния транспорт. Тези плюсове го правят предпочитано решение за пратките до България.

„Ограниченията и забраните доведоха до забавяне на някой транспортни връзки и до претоварване на други, обясни Димчо Димчев, управител на карго-партнер България. - Тъй като нашите резултати изцяло зависят от клиентите ни, се заехме да потърсим алтернатива за връзката с Китай. Много български фирми вече използват този по-икономичен вариант за транспорт спрямо въздушния, чийто навла се покачиха драстично, а капацитетите са изчерпани за седмици напред. Транзитното време от Китай до София е в рамките на 17 дни. В момента имаме 7 ежеседмични директни отпътувания от ключови градове като Шанхай, Шенжен и Тиендзин до нашите логистични центрове в Дунайска стреда и Варшава. Там пратките се обработват и се доставят с камион до нашия склад в София или се дистрибутират към получателите в страната.”

Услугата се предлага, както за групажни пратки, така и за цели контейнери и е подходяща за всички видове безопасни товари. През цялото време има пълна проследяемост и контрол на процеса на доставка.

По желание на клиентите, фирмата предлага и фискална митница в Полша, митническо представителство и допълнителна карго-застраховка.

Наскоро централата на компанията в Австрия представи 2 нови седмични директни връзки за групажни контейнери между Дуисбург и Хъфей, както и между Линц и Сиан. Транзитното време от 16 дни накара много клиенти да се възползват от решенията на жп транспорта.

Приемаме всяка доставка лично и нашите служители винаги са в комуникация с клиентите. Това е нашето мото и го следваме стриктно в работата си“, обобщава Димчо Димчев.

<< Обратно към новините