Отпечатвайте всички нужни етикети за транспорта и логистиката със специализираните принтери Brother.

Електрическа 64-тонна композиция Scania ще транспортира охладени храни в Гьотеборг

13.05.2022

Електрическа 64-тонна композиция Scania ще транспортира охладени храни в Гьотеборг

Електрическата 64-тонна композиция на Scania е доставена на Dagab. В момента Dagab използва както електрически тежотоварни камиони, така и хибриди в Стокхолм. Като допълнение към тях в района на Гьотеборг ще се използва 64-тонен електрически камион за превоз на товари.

[✕]



Scania и Dagab имат тясно партньорство, което датира отпреди няколко години, с цел да създадат автопарк, който може да се управлява без изкопаеми горива. Dagab е пионер в Швеция през 2021 г. в използването на тежкотоварни електрически камиони Scania в своите операции. Сега това партньорство е разширено с пускането в експлоатация на първия по рода си 64-тонен електрически камион за транспортиране на храни. Новата електрическа Scania е пример за доставяне на интелигентна технология при транспортиране на охладени и замразени храни.
Инфраструктурата за зареждане е жизненоважен компонент при тежкотоварните превози, като Scania и Dagab имат силно партньорство и в този сегмент. Новият им камион ще се зарежда със зелено електричество. Целта на този камион е да работи повече от другите превозни средства на компанията на поне две смени дневно и да доставя с отлично качество, наличност и ефективност. Целта ще се постигне чрез планиране на маршрутите и бързо зареждане. Това означава значително намаляване на въздействието върху климата и околната среда по маршрут 300-450 км на ден. Ако се добави и трета смяна въздействието върху климата ще бъде още по-положително.
„Преходът към електрификация е сложен. Технологията и електрическите превозни средства са налице, но трябва да бъдат предприети по-големи и по-бързи мерки за разработване на интелигентни градски решения за реално зареждане на инфраструктура. В Scania ние настояваме да дадем възможност на повече компании да правят това, което прави Dagab“, казва Фредрик Алард, ръководител на електрическата мобилност в Scania.
Тежкотоварните електрически превози за транспортирането на охладени храни са предизвикателство по отношение на технологията, тъй като са необходими съвместими интерфейси между електрически контакти за контрол на температурата и интелигентна интеграция за минимизиране на консумацията на енергия както за камиона, така и за ремаркето. Така четочно този камион има по-мощни компоненти от електрическите превозни средства, които Scania има в серийно производство, за да може да се справи с взискателните операции.
64-тонният електрическият камион ще започне да работи след лятото на 2022 г.

<< Обратно към новините