Quantron AG се ребрандира с ново лого и слоган

15.02.2022

Quantron AG се ребрандира с ново лого и слоган

Дайте път на бъдещето: Специалистът по е-мобилност Quantron AG обновява бранда, корпоративната си идентичност и дизайна.



Quantron AG разбива поема по нов път, за да подчертае своята насочена към бъдещето водеща роля в областта на автомобилите за работа с нулеви емисии. На път да стане оригинален производител на оборудване, компанията извършва цялостно ребрандиране с актуализирана корпоративна идентичност и нов дизайн. Част от новата корпоративна ДНК са специално проектирани елементи като новото лого на QUANTRON, новите шрифтове и цветния код Absolute Zero Blue.

Това подчертава и фокуса върху водородните технологии и превозни средства през 2022 г., подсилени от стратегическото партньорство с Ballard Power. Подчертано е и позиционирането на марката като пионер в областта на е-мобилност и системите за водородна мобилност, с новия слоган „Empower the Future“. То представя основните ценности на компанията: „Надеждност – енергичност – смелост“, както и целта на QUANTRON да създаде по-устойчиво бъдеще чрез решения за мобилност с нулеви емисии. За да постигне това, компанията разчита на доказани и безопасни технологии като основа за иновативна и променяща бъдещето мобилност.

Главният изпълнителен директор на Quantron AG, Андреас Халер, обяснява: „Ценностите „Надеждност – енергичност – смелост“ ни съпътстват от 140 години. Ние продължаваме да надграждаме тези качества, като допринасяме за устойчива декарбонизация в товарния и пътническия транспорт с нашите решения за мобилност с нулеви емисии.

Майкъл Першке, главен изпълнителен директор, добавя: „Ние изграждаме марката QUANTRON, за да бъде тя синоним на транспортни решения с нулеви емисии в световен мащаб – било то чрез нашия опит в ремонтите, който ще разширим още повече като „QUANTRON Inside“, или нашите собствени продукти, които ние може да внедрим по-бързо и по-ефективно от нашите конкуренти чрез активна стратегия за споделяне в платформа.

Ребрандирането е под мотото QUANTRON VISION 2025, с помощта на италианския дизайнер Фабио Филипини и екипа на MORMEDI, водеща испанска агенция за дизайн, стратегия и продуктови иновации, съвместно с дизайнерския и стратегическия екип на QUANTRON.

За да създаде следващия етап от бъдещето на QUANTRON, специалната група от експерти разработва независим дизайн на превозно средство със своята глобална програма за превозни средства. Първото превозно средство QUANTRON, изцяло електрическият градски автобус Cizaris, дава визия за новата концепция. Новият корпоративен дизайн е отразен и в сини акценти и изтънчено използване на новото лого на марката в различни детайли на автомобила. Разделената на три части подсветка в предните фарове също привлича вниманието, символизирайки трите ценности на марката QUANTRON.

<< Обратно към новините