Ето я новата емблема на Peugeot

25.02.2021

Ето я новата емблема на Peugeot

Peugeot смени емблемата си! Новото лого на френския бранд бе представено на специално онлайн събитие от Линда Джаксън, която стана главен изпълнителен директор на Peugeot на 20 януари 2021 г.


Изправеният лъв на Peugeot, който с неколкократни промени в дизайна беше на предната решетка на автомобилите на популярната френска марка през последните години, отива в историята. За да отстъпи място на герб от лъвска глава в профил, вградена в триъгълен щит. И да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили.

В контурите на щита, над главата на царя на животните, естествено пише, Peugeot. Фонът е изцяло черен, а очертанията – бели. Всъщност, както бе подчертано при представянето, новото лого освен подготовка на компанията за следващите десетилетия е и връщане към корените на марката. Още през 1960 г. емблемата на Peugeot става лъвска глава и надпис, разположени върху щит. През 1968 г. щитът отпада, а емблемата като лъвска глава остава до 1975 г., когато се появява изправеният лъв. Той е променен на два пъти – през 1998 г. и през 2010 г., за да отстъпи сега отново място на лъвската глава. От 1850 г. насам Peugeot има десет лога и всяко от тях неизменно съдържа емблемата на лъва.

При разработката на новата емблема, която е продължила няколко години дизайнерите са целели всеки елемент – рамката и формата на щита, лъвската глава и шрифтът да подчертават идентичността на марката и да символизират ценностите, изповядвани от нея, като правят препратка към иновативните времена в света на мобилността, които предстоят и в които все повече ще се залага на качеството на предлаганите продукти и услуги.

След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, Peugeot създава и нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Новото лого идва в началото на 2021 г. - с лансирането на гама, която ще бъде въведена с новия Peugeot 308 и със създаването на STELLANTIS.

През последните десет години цялата продуктова гама на Peugeot претърпя впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили. Част от нейните постижения за периода са: Награда Международен Ван на годината с Peugeot e-Expert през 2021 г. и Peugeot Partner през 2019 г., както и три отличия Автомобил на годината (Peugeot 308, избран през 2014 г., Peugeot 3008, избран през 2017 г. и Peugeot 208, избран през 2020 г.). основната новост е все по-широката електрифицирана гама от леки и лекотоварни автомобили.
Образът на лъва винаги е бил част от Peugeot. Той акцентира гордо върху ценностите на марката. Новото лого въплъщава това, което Peugeot е означавало вчера, това, което означава днес и това, което ще означава утре.

С този герб Peugeot се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност. Peugeot обръща нова страница в своята история с нов ангажимент към своите клиенти - да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.



С новата емблема Peugeot стартира и кампания Лъвовете на нашето време. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход, тези, които търсят повече качествено изживяно време.

Френската марка пуска и нова лайфстайл колекция, семпла, атрактивна и качествена, която включва облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри...

<< Обратно към новините