Делян Костов, управител на Фротком България: Разбираме нуждите на клиента

03.02.2021

Делян Костов, управител на Фротком България: Разбираме нуждите на клиента

Фротком България е водеща фирма в областта на флийт мениджмънта. Управителят на компанията Делян Костов представи дейността на Фротком за читателите на сп. СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА.


 

Ако още не сте се абонирали за изданията на Българска Транспортна Преса, вижте как да го направите ТУК.

Г-н Костов, представете Фротком България на читателите на сп. Строителна техника.

Фротком България предоставя софтуер и услуги за флийт мениджмънт в България от 2008 г. Предлагаме висококачествен и професионален софтуер и съпътстващи услуги, които помагат на фирмите, притежаващи флота от автомобили, машини, активи и др., да ги управляват по-ефективно, с по-малка нужда от хора, заети с ежедневните дейности по мениджмънт и контрол, което да гарантира по-високо качество на предлагания продукт и по-високи печалби за фирмата.
За над дванадесет години на пазара в България са ни се доверили повече от 1300 български фирми с различни по големина автомобилни паркове, опериращи в различни сфери на бизнеса – транспорт, строителство, търговия и т.н. Изключително горди сме от факта, че голяма част от клиентите ни са с нас от самото начало през 2008 г. до момента.



Какви услуги предлагате, които могат да бъдат полезни на собствениците на строителни машини?
Както споменах, системата е подходяща за различни по големина фирми, както и опериращи в различни сфери на дейност, оттам и експлоатиращи различен тип автомобили – леки, товарни, строителни машини и други.
Системата е съставена от хардуер и от софтуер. Хардуерът трябва да бъде инсталиран в автомобилите, като видът му, функционалностите и съответно цената му зависят от нуждите на клиента. Това означава, че можем да предложим от стандартно проследяване – позициониране върху картата, до много по-комплексни данни от компютъра на автомобила – разход на гориво, моточасове, работа на силоотводен вал и много други показатели, даващи информация за състоянието му и неговата цялостна работа или работата на отделните компоненти.
Софтуерът е изцяло уеб базиран, което означава, че потребителите могат да го използват отвсякъде по всяко време и от всяко устройство с достъп до интернет.
Разработен е на модули, така че клиентите отново да могат да избират кои функционалности да ползват съобразно нуждите си. Функционалностите са многобройни: проследяване на маршрутите върху пътна карта, генериране на повече от 30 вида отчета, аларми, които да бъдат зададени на автомобилите, мениджмънт на направените разходи, въвеждане на бъдещи събития и техният контрол, като застраховки, прегледи, сервиз или други дейности по автомобилите, и още много други.
Софтуерът също така предлага възможност за автоматизация на много от процесите, което спестява работата на служителите, като например автоматично генериране на справки и отчети на определен период от време. Включени са и някои документи, изисквани по закон – пътни листи, дневник за работното време и др.
От друга страна, софтуерът може да бъде интегриран и с други софтуери или системи, които фирмата използва – ERP, CRM и т.н., за да обменят информация в реално време, което автоматизира и улеснява още повече работата на служителите и гарантира по-малко човешки грешки, допускани вследствие на повторното набиране на информация.



Какво отличава Фротком България от останалите фирми в сектора?
Това, което ни отличава, е, че сме фокусирани на 100% от времето си в това, което правим най-добре, а именно разработване на софтуер, чрез който фирмите по-добре и интелигентно да управляват флотите си. Ползите за потребителя от използването на системата са многобройни и се изразяват в прозрачност и яснота за начина на използване на автомобилите и активите, което неизменно води до намаляване на оперативните разходи за поддръжка и гориво, оптимизиране на работата и работното време. Съответно намаляването на разходите води до повишаване на печалбата за фирмата.
Също така сме иновативни и се стараем винаги да сме първи. Гъвкави сме и разбираме нуждите на клиента, което ни позволява да предложим най-доброто решение.

Какво друго планирате за в бъдеще в сферата на флийт мениджмънта?
Вярваме, че за да успее бизнесът, той трябва да има предварително поставени цели и план за изпълнението им. Планът ни е да работим все така усърдно и задълбочено, за да постигнем целите си, независимо от ситуациите, пред които сме изправени. А целите ни са да направим Frotcom работещ по-самостоятелно, автоматично и проактивно. Също така целим да усъвършенстваме последно добавените функционалности в системата.
Съвсем скоро на пазара ще излезе и новото ни предложение BLE (Bluetooth Low Energy) приемник и сензор, които са базирани на технологията, характеризираща се с изключително ниска консумация на енергия. С тях например клиентът ще знае в реално време кой автомобил с кое ремарке или инвентар е асоцииран и ще генерира отчети за свързванията, а в системата всичко ще става автоматично, което ще допринесе за избягване на възможността за допускане на грешки.

Въпросите зададе
Мартин Славчев

<< Обратно към новините