НОВО: Абонирайте се за електронна версия на сп. ЛОГИСТИКА! Излезе 23. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2020.

Български чатбот се включва в битката с COVID-19

25.03.2020

Български чатбот се включва в битката с COVID-19

Българска технологична компания създаде чатбот, който дава информация свързана с превенцията и симптоматиката на коронавирус.


Българската IT компания Абилитикс разработва чатбот платформата още, когато е пикът на заболяването е в Китай. От компанията твърдят, че в момента разполагат с добре подготвен изкуствен интелект, който бързо дава отговори на най-важните въпроси, свързани с превенция спрямо вируса, симптоматиката му, дали домашните ви любимци могат да пренесат заразата и много други.

Чатботът Skilly е събрал най-коректната информация по темата от Световната здравна организация и Българското здравно министерство. Чрез въпроси и отговори платформата дава възможност да се провери дали състоянието ви отговаря на симптомите на COVID-19, посочват от компанията. Продуктът е създаден, както на английски така и на български език.

[✕]


Разговор със Skilly може да се започне на адреса на skillythebot

Можете да зададете всякакви въпроси за COVID-19 - за симптоми, превенция и всичко, което ви интересува. Skilly ще обясни в голяма дълбочина всички теми и въпроси, които са съществени за превенцията ви и първичната диагностика.

Екипът от разработчици го адаптира към нововъзникналите нужди на обществото. Чатботът ще бъде предложен в помощ на кризисния щаб и отговорните институции, които се борят с разпространението и в името на превенцията. Чатботът се предоставя безплатно.

<< Обратно към новините