22. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2019. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

Кибер понеделникът в конкуренция с Черния петък

02.12.2019

Кибер понеделникът в конкуренция с Черния петък

Спедиторските и логистичните компании очакват рекордни доставки в рамките на кампанията Кибер понеделник (Cyber Monday).

[✕]

Нарастващият интерес към онлайн сделки кара все повече потребители да планират своето празнично пазаруване около Кибер понеделник (тази година се провежда на 2 декември), отколкото около Черния петък. Това показва скорошно проучване на Deloitte Consulting. Най-големите празнични пазарувания настъпват в началото на декември, а не през ноември, поради по-късните традиционни почивни дни. 70% от анкетираните са посочили, че смятат да пазаруват в началото на декември. Повече потребители планират да пазаруват онлайн: 53% посочват, че ще планират пазаруването си около Кибер понеделник, в сравнение с 44%, които са планирали шопинг около Черен петък. Според доклада, Кибер понеделникът е станал по-важен от Черния петък сред всички поколения: 65% от поколения Z и 61% от поколение Y, посочват че са „особено заинтересовани да намерят изгодно предложение в рамките на Кибер понеделник.“

От своя страна, логистичните компании се подготвят за нарастващия обем от поръчки. По рано FedEx съобщи, че очаква да достави рекордните 33 милиона пратки през този Кибер понеделник. Прогнозира и удвояване на дневните обеми през следващите два понеделника, поради очакваните увеличения от онлайн пазаруването през уикенда.

[✕]


UPS заяви, че очаква рекорден брой доставки и през този празничен сезон, прогнозирайки увеличение с 5% в сравнение с миналата година. Логистичната компания очаква да достави средно 32 милиона пакета и документи на ден през целия сезон.

Докладът на Deloitte установи, че ритейлърите, които продават онлайн, имат ключово влияние през този празничен сезон. Близо две трети от анкетираните потребители са заявили, че планират да разглеждат първо онлайн артикулите, преди да направят покупка.

<< Обратно към новините