НОВО: Абонирайте се за електронна версия на сп. ЛОГИСТИКА! Излезе 23. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2020.

LBC 2018: Добри практики за успех на B2B и B2C пазара

26.10.2018

LBC 2018: Добри практики за успех на B2B и B2C пазара

Четвъртият панел на международната Логистична бизнес конференция включваше треньора по продажби Георги Тодоров от ReExe, управителя на STAMH Христо Урумов и мениджъра Логистика на ИКЕА Деян Цветков.

Треньорът по продажби Георги Тодоров започна лекцията си с един спомен и едно прозрение, позволило му да разбере какво означава да разделиш 1:2, вместо 1:0.

Ефективен търговец дели 1:2. Той е този, който се стреми балансирано да раздели с партньорите/клиенти всички дивиденти в продажбения процес: Доверие; Контакти; Информация; Позиции и Печалба. Това му създава кръг от бизнес партньорства, което му позволява утре отново да потърси тези хора, защото те му имат доверие.

[✕]

Има и търговци, които делят 2:0. Н о при всеки стремеж да постигнат по-голяма печалба за сметка на клиента, това се отразява на неговите бизнес отношения с този партньор“ каза Георги Тодоров и посъветва хората в залата независимо дали бизнесът им е да продават на клиенти  (B2C) или продават на самия бизнес! (B2B), да знаят, че „Истината е, че има само една продажба – хора продават на хора.“

Управителят на STAMH Христо Урумов разказа за 5 нови проекта, които екипът на компанията е изпълнил у нас и в чужбина: Orogel  - Италия, Калинел – Троян, Байкал – Русия, Tyras – Гърция, Колбасо – Украйна. С присъщия му образен стил той разказа подробности по изграждането и функционирането на автоматизираните системи за складиране на различен тип продукти и за особеностите на логистиката и сглобяването на отделните елементи. Накрая представи видео на бъдещия каталог на компанията, който ще съдържа информация, скици и снимки на всички продукти, които компанията предлага на пазара. страници.

Презентацията на Деян Цветков, който представи добрите практики в дистрибуцията на търговската верига, беше проследена в дневния ред, но адутироитя го слушаше търпеливо и с интерес. Мениджърът Логистика показа философията на веригата на доставки в компанията, наричан Диамантът на ИКЕА, заради графичната му форма. Въпреки че е стъпила здраво в миналото, компанията вече променя доста от механизмите при доставките, за да добави стойност на продуктите, които предлага на пазара.

На финала настъпи емоционалният момент на тегленето на наградите, осигурени от Йобстел България - Samsung Galaxy S9+ и Уикенд за двама на дестинация по избор. Смартфонът отиде при Николай Станчев, изпълнителен директор на Евромаркет кари, а ваучерът за двудневен релакс при Надежда Никова от Арис карго.

<< Обратно към новините

Галерия