21. издание на КОЙ КАКЪВ Е в транспорта и спедицията в България 2018. Включете се с нови възможности в Интернет версията!  Абонирайте се още сега за 2018 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

Pall-Ex стартира мрежа в България

26.06.2017

Pall-Ex стартира мрежа в България

Водещият европейски специалист в палетизираните товарни превози Pall-Ex утвърди присъствието си на континента, като официално стартира новата си мрежа в България.

[✕]

Pall-Ex България започна работа на 23 юни т.г., след като миналата година сключи сделка с един от най-големите доставчици на куриерски услуги в България. България е поредната страна присъединила се към нарастващата европейска мрежа на Pall-Ex, която вече покрива териториите на Обединеното кралство, Италия, Испания, Португалия, Франция, Румъния и Бенелюкс.

Чрез партньорство си с Еконт Pall-Ex България очаква да повиши ефективността на нововъзникващия пазар за разпределение на палети. Новата мрежа стартира с централен хъб в Пловдив и с 17 логистични партньора с дългогодишен опит.

Ананд Аси, директор Международно развитие в Pall-Ex, коментира: „Откакто навлязохме на пазара както превозвачите, така и клиентите им осъзнаха предимствата на модела Pall-Ex, тъй като вече могат да достигнат до по-голям брой клиенти из целия континент по много по-рентабилен начин. Консолидираните палетизирани товари позволяват бързо доставяне, дори и на по-малки пратки. Едно от ключовите предимства е фактът, че превозните средства в посока от и към централния хъб са винаги натоварени на 100%.“

Павел Пенчев, изпълнителен директор на Pall-Ex България, заяви, че мрежата допринася за по-доброто структуриране на българския пазар за товарни превози. „В сравнение с други страни в Европа, българският пазар е силно неструктуриран. Често сме свидетели на товари, които се доставят чрез куриерски мрежи или поетапно на дълги разстояния, което го прави по-бавно и по-скъпо“ – допълни той.

Със седалище в Русе, Еконт разполага с 533 офиса и 12 логистични центъра. Около две трети от клиентите им са от типа „бизнес към потребител“, а другата една трета са клиенти „потребител към потребител“. Компанията е създадена през 1993 г. и развива дейността си и на територията на Гърция и Румъния.

<< Обратно към новините