WTO - с нов директен седмичен сервиз до Израел
Идеята за новия сервиз до Израел се ражда на една от редовните мениджърски срещи на компанията. Анализирайки търсенето и предлагането на пазара, ръководният екип на WTO преценява, че е необходимо стартирането на този уникален по рода си сервиз.
Сервизът е съобразен изцяло с конюнктурата на пазара, като основната цел е да се предложи оптимален вариант за цена и транзитно време на всички клиенти на компанията. „С годините сме доказали, че директният регулярен сервиз има несъмнени предимства пред сервизите с претоварване. Имаме добре изградено и отработено ноу-хау, както и богат опит със седмичната ни износна конзола от Варна и това до голяма степен ни помага във всяко ново начинание. След направено детайлно маркетингово проучване стигнахме до заключението, че предлаганите на нашия пазар сервизи по тази релация са или много скъпи с нормално транзитно време, или са значително по-евтини, но с твърде дълго транзитно време. Точно тази тенденция ни помогна много при вземането на крайното решение да стартираме този единствен по рода си сервиз с кратко транзитно време, на абсолютно достъпни за всички клиенти ценис. Друго основно предимство е, че сервизът е директен, без претоварвания, което само по себе си е основен фактор за запазването на целостта на стоките. Групажният морски транспорт позволява на всеки по веригата, било то голяма фирма, среден или дребен търговец, да внесе или изнесе необходимото му количество от продавания продукт“, коментира Диан Симеонов, мениджър „Морски групажни линии” в Уърлд Транспорт Оувърсийз – България.
Интервю с Диан Симеонов – в бр. 3 на сп. Логистика